palling object

Pages

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 2, 2010

Ayah ~ um =( (cite lame)


oke ~ selalu kisah epi je ~
kisah sedih lak . HE ,
nak share je . um um


anda mahu dngar cerita saye???


SOLAT HAJAT DI SEKOLAH MALAM JUMAAT!!!!

ini kisah aye hidup tanpa ayah dari umor 1 tahun hingga saye berumur 13 tahun...
ibu dan ayah bercerai ketika saye berumur 1 tahun agiw..tetapi saye masih mengenal ayah saye kerana kakak2 dan abang selalu cerita...ader suatu malam sekolah saye mengada solat hajat pada malam jumaat...yang perlu datang hanye ayah atau bapak saudare yang terdekat.....saye menalifon ayah saye...tetapi...

Q!stin:ayah...kat sekolah adeq ader solat hajat malam esop...ayah datang ea..???
Ayah!:xp0la deq....ayah semaye rumoh jah....k??
Q!stin:erm...tapola gitu gak..

ESOP ARINYE

lissa:weh ayoh aku mari maring....ayah munn mari dok qistin??
che noor:aku pok daro aku mari...ayah aku ado meeting at kl...ayoh mun mari dok qistin??

KRING!!!!!

Q!stin:eh loceng bunyi doh...jom g makey...
lissa n che noor..:let go bebeh..

ya allah betape sedih nye hati aku...hanya allah yang tau...
tetapi aku redha kerana ini adalah ujian bagiku...

OKE HEPI JELA !! HAHAHAHAH ~

WASsALAM
Q!stin...~~

No comments:

Post a Comment

right click